Strona główna Forum Odpady.net.pl Recykling AGD. jak przebiega logistyka odpadów AGD?

  • This topic is empty.
Przeglądasz 10 wpisy - 1 do 10 (z 10 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #5865
    guruksguruks
    Uzytkownik

    Witam serdecznie.Jestem studentem V roku Politechniki Śląskiej,i pracuje nad swoją pracą magisterską :”Projektowanie zorientowane na recykling urządzeń elektrycznych i elektronicznych z uwzględnieniem logistyki powstałych odpadów poeksploatacyjnych”. Przedmiotem mojego zainteresowania jest logistyka odpadów zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego, determinowana przede wszystkim przez Dyrektywę WEEE. Chciałbym uzyskac informacje,np.mając elektromarket Media Markt, jak przebiega odbiór zużytego sprzętu, czy przyjeżdza do klienta transport czy w gestii klienta jest go oddać do sklepu? dzieje się z tymi odpadami, czy są sortowane, segergowane i gdzie się to odbywa, gdzie następnie składowane są te odpady, czy na terenie sklepu,w specjalnym miejscu, czy też przewożone do jakichs punktów zbiórki?i jaki jest finalny proces tego “łańcucha logistycznego”? Za wszelkie informacje, z góry badzo dziekuje. Z pozdrowieniami Jacek Lachowski

    #7703
    eko-opracowaniaeko-opracowania
    Uzytkownik

    Dostarczenie Zużytego sprzętu (ZSEiE) jest po stronie klienta, ale niektóre markety przywożąc nowy sprzęt mogą przy okazji odebrać stary. Kwestia jest tylko tego typu, czy będzie musiał za to zapłacić. Jednak nie pobieranie opłat za transport jest jednym z czynników decydujących, że ktoś kupi właśnie tam, gdzie go nie skasują za transport.