“DO YOU KYOTO?” polsko-japońska kampania ekologiczna

1569
Kampania polsko-japońska „DO YOU KYOTO? – Czy robisz coś dobrego dla środowiska?”, wiąże się z ogłoszeniem konkursu na wykonanie upcyclingowej maskotki oraz ułożenie ekologicznych słów do znanej melodii.
Promocja konkursu będzie miała miejsce podczas wystąpień na imprezach masowych ekonomisty środowiskowego dr Katarzyny Michniewskiej, prezes zarządu Eko Cykl Organizacja Odzysku Opakowań S.A. oraz popularnego dziennikarza i prezentera telewizyjnego Macieja Orłosia na temat problemów i zagadnień ekologicznych takich jak smog, spalanie odpadów, segregacja, koncepcja zero waste, gospodarka o obiegu zamkniętym, torby wielokrotnego użytku, marnowanie żywności.
Na koniec każdego wystąpienia pianista Rafał Mokrzycki zaprezentuje najbardziej popularne w Japonii utwory Fryderyka Chopina oraz melodię konkursowa z piosenki „Szła dzieweczka do laseczka”.
Przedmiotem niniejszej akcji jest promowanie gospodarki odpadami w zgodzie z naturą i człowiekiem. Sama idea „DO YOU KYOTO?”, to odpowiedzialność za swoje czyny oraz dbanie o otaczające nas środowisko. Wraz z Burmistrzem miasta Kiotopragniemy edukować społeczeństwo oraz kształtować kreatywność dzieci, młodzieży i dorosłych w zakresie ekologii. We wspomnianym konkursie zwracamy mieszkańcom Polski uwagę na ponowne wykorzystanie odpadów, poprzez wykonywanie z nich nowych/innych rzeczy.
Maskotka Eco-Chan to postać reprezentująca ideę upcyclingu, której głowę stanowi zawiązany worek z odpadami oraz pagoda (rodzaj wieży na terenie świątyni). Postać ta obrazuje możliwość koegzystencji odpowiednio zagospodarowanych odpadów oraz zabytków kultury.
Szczegóły akcji i regulamin konkursu: https://ekocykl.org/doyoukyoto/
UDOSTĘPNIJ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ