Strona główna Forum Odpady.net.pl Badania, prace naukowe, konsulting. Pomoc w pracy semestralnej.

  • This topic is empty.
Przeglądasz 2 wpisy - 1 do 2 (z 2 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #5858
    RadekRadek
    Uzytkownik

    Witam

    (wersja długa)

    Jestem studentem piątego roku Politechniki Lubelskiej. W wyniku ciągu niefortunnych zdarzeń wielce szanowna pani z dziekanatu wcisneła nam na ostatnim semestrze zajęcia ogólnotechniczne. Niestety, na prowadzącego został wyznaczony człowiek z którym zawsze miałem problemy i delikatnie mówiąc mnie nie bardzo lubi. Zostałem więc zobligowany do napisania pracy semestralnej na temat “Przetwarzanie odpadów budowlanych” (mam zwrócic szczególną uwagę na materiały ceramiczne). Ostatnie kilka lat studiów spędziłem raczej nad zerami i jedynkami, więc znacząco odbiegłem myślami od tematu budowictwa. Dodatkowo prowadzący wyznaczył mi termin oddania pracy na 12 marca, co znacząco ogranicza moje możliwości w zdobyciu materiałów. Przegooglowałem internet, ale nic szczególnego nie znalazłem. Przechodząc do meritium potrzebuję materiałów, najchętniętniej w formie elektronicznej, z zakresu przetwarzania ceramicznych odpadów budowlnanych (wolałbym po polsku, ale angielskie też mogą być).

    (wersja skrócona)

    -wredny prowadzący, biedny student
    -mało czasu (termin 12.03)
    -temat “Przetwarzanie odpadów budowlanych (ceramika)”
    -prośba o materiały w wersji elektronicznej
    -mail: radek_wt(at)o2.pl

    Dziękuje z góry z wszelką pomoc

    P.S. Jeśli napisałem z złym dziale to przepraszam i proszę moderatora o przesunięcie na właściwe miejsce.

    #7696
    henn9438henn9438
    Uzytkownik

    Firma EKO-PROJEKT świadczy kompleksowe usługi doradcze w zakresie ochrony środowiska. Pomagamy w uzyskaniu wszelkich pozwoleń oraz decyzji administracyjnych w ochronie środowiska. Zespół naszych wykwalifikowanych specjalistów chętnie pomoże Państwu i wskaże najlepsze rozwiązania dla Państwa firmy.