poniedziałek, 17 czerwca, 2024

ZAPOWIEDZI WAŻNYCH BRANŻOWYCH TARGÓW, KONFERENCJI I SEMINARIÓW


mar
6
wt.
2018
Międzynarodowa Konferencja “Skuteczne zarządzanie odorami w gospodarce komunalnej” ABRYS, Iława
mar 6 – mar 8 całodniowy

Międzynarodowa Konferencja „Skuteczne zarządzanie odorami w gospodarce komunalnej”, ABRYS, Iława

Szanowni Państwo,

zapraszamy na pierwszą w tym roku konferencję w całości poświęconą tematowi uciążliwości zapachowej. Międzynarodowa Konferencja Skuteczne zarządzanie odorami w gospodarce komunalnej, organizowana przez firmę Abrys, odbędzie się w dniach 6-8 marca 2018 r. pośród pięknych mazurskich krajobrazów w hotelu GrandHotel Tiffi***** w Iławie.

W imieniu Zarządu firmy Abrys serdecznie zachęcamy do udziału w konferencji dotykającej bardzo ważnej tematyki, jaką jest jakość powietrza, w tym zarządzanie odorami. O tym, że to właśnie odory są jednym z największych problemów, świadczą m.in. dane opublikowane przez GIOŚ, które mówią, że w 2016 r. Organy Inspekcji Ochrony Środowiska rozpatrzyły ponad tysiąc skarg, które dotyczyły uciążliwości zapachowej.

Na konferencję zostali zaproszeni eksperci z branży, którzy przekażą informacje  dotyczące obowiązujących  oraz planowanych przepisów prawnych  w kwestii odorów. Dowiedzą się Państwo jakie są metody oceny i pomiarów odorów, oraz jakie są dostępne na rynku rozwiązania techniczne, które pomagają ograniczyć bądź całkowicie usunąć problem uciążliwości zapachowej w najbliższym otoczeniu zakładu. Jedna z sesji będzie w całości poświęcona praktycznym doświadczeniom związanym z problemami odorowymi i metodami ich rozwiązywania.

Malownicze krajobrazy i naturalna przyroda Pojezierza Iławskiego, a także nowoczesny Grand Hotel Tiffi***** w Iławie z wieloma atrakcjami umili Państwu pobyt na konferencji.

Link do rejestracji online dostępny tutaj: https://systemcoffee.pl/?lang=pl&go2rej=1&kid=747

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z programem konferencji dostępnym pod tym linkiem: https://goo.gl/Bojm6C

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji

gru
5
czw.
2019
Konferencja Mikołajkowa Krajowej Izby Gospodarczej Przemysłu Spożywczego i Opakowań; EKORUM Toruń
gru 5 – gru 6 całodniowy
Konferencja Mikołajkowa Krajowej Izby Gospodarczej Przemysłu Spożywczego i Opakowań; EKORUM Toruń

[pdf-embedder url=”/wp-content/uploads/2019/11/Konferencja_Mikolajkowa_2019_program_zglo-1.pdf” title=”Konferencja_Mikolajkowa_2019_program_zglo (1)”]

Szczegółowe informacje: http://www.ekorum.pl/pl/news.php?item.37

kwi
3
pt.
2020
Webinarium: BHP w gospodarce odpadami w czasie epidemii koronawirusa, ABRYS
kwi 3@10:00 – 12:00
Webinarium: BHP w gospodarce odpadami w czasie epidemii koronawirusa, ABRYS

Redakcja miesięcznika „Przegląd Komunalny” zaprasza na webinarium

BHP w gospodarce odpadami w czasie epidemii koranawirusa

które odbędzie się w piątek, 3 kwietnia o godz. 10.00

Uczestnicy webinarium poznają obowiązki i prawa pracodawcy w dobie epidemii koronawirusa. Dowiedzą się jak zabezpieczyć pracowników przed zakażeniem i jak zmotywować ich do pracy w czasie epidemii. Otrzymają wskazówki dotyczące dodatkowych zabezpieczeń i procedur. Nauczą się jak działać w przypadku podejrzenia zakażenia pracowników. Poznają także zasady bezpieczeństwa w odbiorze i transporcie odpadów, uzyskają unikalną wiedzę o sposobie odbioru odpadów z miejsc objętych kwarantanną.

Webinarium jest skierowane m.in. do przedsiębiorców prowadzący działalność w zakresie gospodarki odpadami: firm odbierających i transportujących odpady, przedsiębiorstw zajmujących się przetwarzaniem odpadów, właścicieli instalacji, recyklerów, a także specjaliści ds. BHP w gospodarce komunalnej.

Więcej informacji i możliwość zapisów na stronie: https://bhp.abrys.pl/

kwi
6
pon.
2020
Webinarium: Tarcza antykryzysowa w praktyce: Spółki komunalne w obliczu zagrożenia koronawirusem, ABRYS
kwi 6@10:00 – 14:15

Epidemia to trudny czas dla menadżerów przedsiębiorstw komunalnych i przedstawicieli samorządów, którzy ze względów bezpieczeństwa musieli zmienić tryb pracy. Nie wszyscy jednak wiedzą jakie są np. zasady zdalnego procedowania na zgromadzeniach wspólników, radach nadzorczych i w zarządzie.

Tarcza antykryzysową już jest. Warto poznać więc rozwiązania w niej zawarte – nie tylko dotyczące finansów, ale także dotyczące przesunięcia terminów sporządzań, zatwierdzania i czy terminów odbywania zwyczajnych zgromadzeń wspólników.

To o tyle istotne, że na zamawiających i wykonawców w zamówieniach publicznych nałożono nowe obowiązki. Dlatego tak istotne jest poznanie uprawnień przysługujących stronom umów, których wykonanie jest obecnie niemożliwe albo co najmniej utrudnione.