Szkolenie”Przetarg nieograniczony i zamówienia in house po nowelizacji Pzp” – FRDL, Warszawa

    1813
    Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie “rzetarg nieograniczony i zamówienia in house po nowelizacji ustawy prawo zamówień publicznych”. Szkolenie odbędzie się 27 marca 2017 w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

    Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

    PRZETARG NIEOGRANICZONY I ZAMÓWIENIA IN HOUSE PO NOWELIZACJI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

    Data: 27 marca 2017, 10:00 – 15:00

    Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

    Cena: 339 zł przy zgłoszeniu do 13 marca.

    Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

    Adresaci: Pracownicy jednostek zajmujący się udzielaniem zamówień publicznych w oparciu o Prawo zamówień publicznych.

    Korzyści ze szkolenia: Szkolenie zawierać będzie praktyczne wskazówki dotyczące poszczególnych etapów postępowania oparte na dotychczasowym orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej, Sądów Okręgowych oraz wynikach kontroli i opiniach Urzędu Zamówień Publicznych. Szkolenie prowadzone będzie w formie wykładu przeplatanego ćwiczeniami opartymi na konkretnych przykładach związanych z procesem przygotowania i udzielania zamówień publicznych prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego z uwzględnieniem procedury klasycznej i odwróconej. Omówione zostaną również praktyczne aspekty udzielania zamówień in house. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę pozwalającą na prawidłowe przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne.

    Cele szkolenia: Nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu prawidłowego szacowania zamówienia, ustalania warunków udziału w postępowaniu, opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, ustalania kryteriów oceny ofert, prawidłowego procesu badania i oceny ofert oraz udzielania zamówień in house.

    Prowadzący: Ekonomista, ukończył studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych. Wieloletni pracownik samorządowy – obecnie, jako naczelnik wydziału zamówień publicznych. Pełnomocnik zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych, w tym finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Autor publikacji z zakresu zamówień publicznych w miesięczniku „Przetargi Publiczne”.

    Program:

    1. Obliczanie wartości szacunkowej:
    1. Zasady szacowania wartości zamówienia – kiedy należy łączyć zamówienia?
    2. Zasady szacowania zamówień powtarzających się okresowo.
    3. Zasady szacowania wartości zamówienia udzielanego w częściach.
    4. Wyjątki od ogólnych zasad szacowania (art. 6a).
    5. Najczęściej popełniany błędy w szacowaniu zamówień współfinansowanych ze środków UE.
    1. Opis przedmiotu zamówienia.
      1. Jak prawidłowo opisać przedmiot zamówienia?
      2. Stosowanie nazw własnych w opisie przedmiotu zamówienia.
      3. Obowiązek określenia wymagań zatrudnienia na umowę o pracę.
    2. Warunku udziału w postępowaniu.
      1. Zasady formułowania prawidłowego opisu sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu.
      2. Przykłady nieprawidłowości w świetle wyników kontroli Urzędu Zamówień Publicznych.
    3. Kryteria oceny ofert po nowelizacji ustawy:
      1. Zasady formułowania kryteriów.
      2. W jakich sytuacjach można stosować kryteria odnoszące się do właściwości wykonawcy.
      3. Kiedy cena jednostkowa może być kryterium?
      4. Przykłady kryteriów na roboty budowlane, dostawy i usługi.
    4. Ogłoszenia po nowelizacji ustawy PZP.
    5. Badanie i ocena ofert – na co zwrócić szczególną uwagę – procedura postępowania:
      1. Etapy postępowania w przetargu nieograniczonym „standardowym” i z wykorzystaniem „procedury odwróconej” (art. 24aa).
      2. Ocena warunków podmiotowych i przedmiotowych oferty.
      3. Uzupełnienie dokumentów, – kiedy wzywać do uzupełnienia.
      4. Kiedy mamy do czynienia z oczywista omyłką rachunkową, pisarską a kiedy z inną omyłką polegającą na niezgodności treści oferty z treścią specyfikacji?
      5. Kiedy wzywamy do wyjaśnienia treści oferty?
      6. Pojęcie rażąco niskiej ceny i procedura udzielenia wyjaśnień po nowelizacji.
    6. Przesłanki odrzucenia oferty:
      1. Spowodowane niezgodnością z SIWZ lub ustawą.
      2. Spowodowane błędem w obliczeniu ceny.
      3. Czyn nieuczciwej konkurencji, metody wykrywania zmowy przetargowej.
    7. Zamówienia in house po nowelizacji ustawy PZP:
      1. Badanie przesłanek dopuszczalności zamówień in house.
      2. Warunki udzielenia zamówienia.
      3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego.
      4. Podwykonawstwo.

        Szczegóły: http://warszawa.ngo.pl/wiadomosc/2021489.html

    UDOSTĘPNIJ

    BRAK KOMENTARZY

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ