Pytanie odnośnie sprawozdań
Strona główna › Forum › Odpady.net.pl › Prawo, definicje, interpretacje. › Pytanie odnośnie sprawozdań
- This topic is empty.
-
AutorWpisy
-
31 stycznia 2012 o 21:39 #6425monciakUzytkownik
Witam
Firma prowadzi sprzedaż przez internet- wysyłka towaru w opakowaniach kartonowych na kraj i za granicę. Towar również dostajemy w kartonach tak więc wytwarzamy dość sporo makulatury. Dodatkowo zdajemy czasami zużyte tonery, sprzęt elektroniczny, zużyte tekstylia. Mamy na to KPO, prowadzimy KEO. Mamy podpisana umowę na odbiór tych odpadów oraz umowę z organizacja odzysku odpadów i opakowań. Używamy kilku osobowych samochodów służbowych.Mam prośbę o pomoc w zidentyfikowaniu jakie sprawozdania powinniśmy składać, jakie opłaty wnosić i jakie ewidencje jeszcze prowadzić.
Będę bardzo wdzięczna za pomoc.
1 lutego 2012 o 10:30 #8923PPUzytkownikco do opłat to opłaty za korzystanie ze środowiska, płacisz wtedy kiedy przekroczysz 400 zł, stawki opłat za 2011 (co roku jest obwieszczenie), nawet jak nie płacisz to składasz informacje do marszałka i wios-iu
1 lutego 2012 o 17:23 #8924Zielony PunktUzytkownik1. Zbiorcze zestawienie danych o rodzajach i ilości wytworzonych odpadów do Urzędu Marszałkowskiego
2. OPAK3 dotyczący masy opakowań zawierających produkty wywiezionych za granicę do Urzędu Marszałkowskiego
3. Korzystanie ze środowiska w zakresie spalania paliw w pojazdach służbowych do Urzędu Marszałkowskiego
Jak chcesz to napisz mi na PW ilości opakowań jakie wprowadzacie na rynek, chętnie przygotuję Ci porównawczą ofertę na rozliczenie opłaty produktowej.
17 lutego 2012 o 12:52 #8925maciek88UzytkownikTak na przyszłość polecam korzystanie z tych arkuszy* gdzie tylko wpisujecie swoje dane i wszystko samo się liczy:)
i zamiast siedzieć godzinami nad sprawozdaniem, wystarczy kilkanaście minut i po sprawie:)Mam nadzieję, że komuś się to przyda:)
Pozdrawiam!
-
AutorWpisy
- Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.