Strona główna Forum Archiwum Archiwum wiadomości Uczeń technikum prosi o pomoc.

  • This topic is empty.
Przeglądasz 3 wpisy - 1 do 3 (z 3 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #5273
    archiwumarchiwum
    Uzytkownik

    Mam na imie Adrian Wróbel jestem uczniem Technikum Mechanicznego w Jastrzebiu Zdroju,uczeszczam do piątej klasy,wraz z kolegami mamy wykoac prace dyplomowa,na temat “Przetwarzanie surowców wtórnych”. Dlatego prosze Was o przesłanie mi jakichkolwiek informacji na ten temat,czy to na adres mojej skrzynki,czy też adres domowy. Prosze o materiały tj.jak przebiega proces odzyskiwania makulatury plastiku,jakich maszyn czy urzadzeń się uzywa do tego procesu, jakie warunki musza byc spełnione by można było przeprowadzic ten proces,prosze takze o jakiekolwiek prospekty,foldery na ten temat. Próbowałem szukac w wielu bibliotekach ale nic nieznalałem na ten ciekawy temat jakimjest tzw.recykling. W zamian za okazaną mi i moim kolegom pomoc na filmie pracy dyplomowej umieścimy nazwe Waszej firmy i szczere podziekowania. Z góry dziękuję za okazaną mi pomoc.

    #6712
    archiwumarchiwum
    Uzytkownik

    Panie Michale, polecam panu skorzystanie z zasobów Instytutu Gospodarki Odpadami w Katowicach, gdzie prowadzony jest na bieżąco System Informatyczny Gospodarki Odpadami w Polsce. System ten dysponuje informacjami o możliwościach gospodarczego wykorzystania. Zawiera informacje o przedsiębiorstwach zagospodarowujących i wykorzystujących odpady w Polsce.

    Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie: http://www.igo.katowice.pl Dane są dostępne on-line.

    #6711
    archiwumarchiwum
    Uzytkownik

    Proszę o adres pocztowy na który będziemy mogli wysłać kilka katalogów dot.linii recyklingu tworzyw sztucznych.Podając adres e-maila otrzyma Pan również kopię oferty na dostarczenie kompletnego automatycznego zakładu recyklingu opon samochodowych.

    ADEPT-SERVICE,Pruszków

Przeglądasz 3 wpisy - 1 do 3 (z 3 w sumie)