Strona główna Forum Odpady.net.pl Odzysk i recykling. uneważnina decyzja na odzysk z urzędu?

  • This topic is empty.
Przeglądasz 2 wpisy - 1 do 2 (z 2 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #5270
    J.SzJ.Sz
    Uzytkownik

    Art. 13 ustawy o odpadach zabrania odzysku lub unieszkodliwiania odpadów poza instalacjami lub urządzeniami spełniającymi określone wymagania i decyzje dotychczasowe z odzyskiem odpadów poza istalacjami w wyniku R14 i R15 staja się nieważne z dniam 13 kwietnia 2006 r.. Zatem mając wybrana firmę wykonującą dla mnie usługę odzysku zużytej elektroniki powinnam zarządać od wykonawcy aktualnej decyzji. Czy istnieje jakiś dokument mówiący że do 13 kwietnia firmy zajmujace sie unieszkodliwianiem bądz odzyskiem zużytej elektroniki musza złożyc wniosek o aktualizację decyzji bo w przeciwnym razie z urzędu dostana inieważnienie dotychczasowej decyzji. ( o takim dokumencie słyszałam niestety nie mogę go znależć).

    #6705
    mplutompluto
    Uzytkownik

    Wydaje mi się, że stwierdzenie “decyzje dotychczasowe z odzyskiem odpadów poza istalacjami w wyniku R14 i R15 staja się nieważne z dniem 13 kwietnia 2006 r.” jest nieprawdziwe, gdzie znalazłaś taki zapis?
    W ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o odpadach, artykuł 12 mówi, że: ‘…decyzje w zakresie rekultywacji z zastosowaniem odpadów… ulegają wygaśnięciu w całości lub części dotyczącej zastosowania odpadów w terminie 6 miesięcy od daty wejścia w życie ustawy” (czyli do 13 kwietnia 2006, z resztą termin ten został przedłużony niedawno wydaną nowelą ustawy o odpadach do 10 października).
    Nie sądze aby firma odzyskująca sprzęt elektroniczny wykorzystywała go do prowadzenia jakiejkolwiek rekultywacji!!!

Przeglądasz 2 wpisy - 1 do 2 (z 2 w sumie)
  • Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.