smieciarka
Odpowiedzi forum utworzone
-
AutorWpisy
-
smieciarkaUzytkownik
Oczywiście, że tak, jeśli są Twoją własnością, a klient tak jak mówisz będzie poinformowany o wszystkich wadach produktu – jak najbardziej.
smieciarkaUzytkownikTo tak samo jakby musieć posiadać zgodę na odprowadzanie wody ze spłukanymi z ciała mydlinami 🙂 Większość szamponów czy żeli pod prysznic też ma w swoim składzie wiele składników sztucznych i szkodliwych dla środowiska, a jednak nie płacimy za to dodatkowo.
smieciarkaUzytkownikZawsze odpady RTV i AGD można oddać do sklepu sprzedającego te produkty i poprosić o ich zabranie do utylizacji.
smieciarkaUzytkownikJa bym zaczęła od wizyty na Policji, oni powinni dalej pokierować do bardziej konkretnego organu.
smieciarkaUzytkownikNiestety, z tematem styropianu i jego skupu spotykam się dzięki temu wątkowi pierwszy raz.. także nie pomogę :/
smieciarkaUzytkownikBez pozwolenia i specjalnych uprawnień ani rusz ;/
smieciarkaUzytkownikMyślę, że można je sprzedać na makulaturę, ale wcześniej należy te dokumenty zniszczyć w niszczarce. Wiadomo przecież, że oddane w całości z danymi mogą trafić w niepowołane ręce i narobić wielu szkód.
smieciarkaUzytkownikJa też zbieram od dłuższego czasu nakrętki i oddje do skupu, tego samego w którym skupują u nas w mieście miedź. Chodzą po 60 gr za kilogram 🙂
smieciarkaUzytkownikU nas w firmie w miejscach strategicznych stoją niszczarki i problemu z jako takim niszczeniem dokumentów nie ma 🙂 Swoją drogą powinna być to norma w każdej firmie 🙂
smieciarkaUzytkowniko super, na pewno się z Wami skontaktuję! 🙂
smieciarkaUzytkownikCzyli, że nawet jeśli jestem osobą prawną to mogę własnym samochodem przewieźć świetlówki? Bardzo dobrze wiedzieć! 🙂
smieciarkaUzytkownikOlej jako, że należy go utylizować w odpowiedni sposób zaliczany jest do odpadów niebezpiecznych. Trociny, jeśli są zanieczyszczone olejem także wymagają specjalnego obchodzenia się z nimi – nie pozbędziemy się ich w taki sam sposób, jakby były bez oleju, dlatego za kowalskim1 zgadzam się – wspomniane trociny są także odpadem niebezpiecznym.
11 marca 2015 o 17:14 w odpowiedzi na: Kto odpowiada za odpady komunalne w wynajmowanym magazynie #9012smieciarkaUzytkownikWszystko powinno być zawarte w umowie najmu i ustalone z właścicielem lub firmą zajmująca się wywozem odpadów jeszcze przed podpisaniem umowy. Czynsz powinien zawierać odpowiednio duże opłaty za wywóz “specjalnych” śmieci, a firma wywozowa powinna być przygotowana na odbiór tychże.
smieciarkaUzytkownikTemat przestarzały, ale mimo wszystko wyraze swoją opinię, może ktoś w podobnej sytuacji bedzie szukał porady. Moim zdaniem towar, który zakupiłam jest moją własnością do momentu, w którym zdecyduję, że muszę go wyrzucić. Jeśli towar stracił ważność, a chcę go sprzedać, mogę to zrobić, pod warunkiem, że powiadomię nabywcę, o tym, że jest stary, a jego właściwości pod wpływem skończenia się daty ważności nie wpłynęły na wzrost szkodliwości produktu, który mógłby zagrażać środowisku. Jeśli więc powiemy panu Kowalskiemu, że mamy farbę, która straciła wazność i przez to może krócej trzymać się na płocie, a pan Kowalski wciąż ją chce – dlaczego mielibyśmy jej nie sprzedawać?
smieciarkaUzytkownikOstatnio dzwoniłam do firmy zajmującej się wywożeniem odpadów od nas z firmy – umówiłam się na konkretny dzień i godzinę i bez problemu zabrali ode mnie całkiem sporą ilość elektro-śmieci z biura. Nie musiałam się głowić do jakiego pojemnika wrzucać, ani wieźć ich na własna rękę do skupu/sklepu, tudzież innego punktu. Polecam to rozwiązanie 🙂
-
AutorWpisy